روغن موتور اکوپلاس ساخت کجاست؟
روغن موتور اکوپلاس ساخت کجاست؟

روغن موتور اکوپلاس، یک شرکت ایرانی است که تولید محصولات خود را از سال 1397 با استفاده از بهترین مواد اولیه و افزودنیهای تولید شده در شرکت‌های بزرگ و نامدار اروپایی در تولیدی شرکت شیمی الوند کاسپین با بهره گیری از مجهز‌ترین ماشین‌آلات روز جهان و خط تولید تمام استیل در شهر بزرگ قزوین تولید می‌کند.

شرکت اکوپلاس، همیشه سعی می‌کند تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. بررسی درست نیاز جامعه، می‌تواند از بروز ضررهای بسیاری در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی جلوگیری کند و باعث افزایش کیفیت و طول عمر صنایع مختلف شود.

شرکت بزرگ ومعتبر شیمی الوند کاسپین به عنوان تولید و عرضه کننده محصولات اکوپلاس فعالیت خود را از سال 1384 در صنایع روانسازها آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از خط تولید پیشرفته، آزمایشگاه‌های مجهز و منابع انسانی کار بلد و حرفه‌ای شرکتهای بسیاری مثل فولکس، لوکینی، سرکان سابقه همکاری داشته و در غالب قرارداد برای این شرکتها محصولات بسیاری تولید کرده است.

روغن موتور اکوپلاس ساخت کجاست؟

با توجه به اهمیت بسیار بازاریابی و عرضه کارآمد محصولات، شرکت کارا نفت ایرانیان در راستای پاسخگویی و ارائه صحیح خدمات به توزیع کنندگان و مصرف کنندگان محصولات اکوپلاس تشکیل گردیده است تا در در آینده نزدیک بتواند مسئولیت عرضه و پخش این محصولات را به عهده بگیرد.

اکوپلاس تقریبا تمام محصولات مورد نیاز جامعه را عرضه می‌کند، این برند انوع محصولات بنزینی، محصولات دیزلی، روغن‌های صنعتی و دامنه وسیعی از تمام نیازمندیهای کشور به روانسازها را پوشش می‌دهد .

این شرکت قبل از این که شروع به تولید و عرضه کند، ابتدا نیاز‌های جامعه را به طور کامل مورد بررسی قرار داده است. بررسی‌های دقیق نیاز صنعت خودرو به روغن موتور، روغن گیربکس و انواع روانسازها، باعث شده تا پایه ‌ای اصلی برند اکوپلاس ایجاد شود.

علت محبوبیت شرکت و برند اکوپلاس

روز به روز محبوبیت محصولات اکوپلاس بین مشتریان در حال افزایش است. پیشرفت روزافزون و حجم بالای فروش محصولات این برند در این بازار نه چندان بزرگ و پر رونق، قطعا به خاطر دلایلی است که محصولات این شرکت را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می‌کند. هدف اصلی شرکت و برند اکوپلاس، افزایش روزافزون محبوبیت محصولاتش در بین مردم است.

ایا با خود فکر نمی‌کنید که این شرکت و برند چگونه در این زمان بسیار کوتاه به این محبوبیت و فروش دست پیدا کرده است؟

موارد بسیاری در موفقیت هر شرکت بستگی دارد. در زیر ما به تعدادی از موارد که در محبوبیت محصولات برند اکوپلاس تاثیر داشته اشاره کرده‌ایم:

  • استفاده از خط تولید پیشرفته و دارای بهترین دستگاه‌های روز دنیا
  • برخورداری از آزمایشگاه‌های مجهز و پیشرفته برای مراحل مختلف تولید
  • استفاده از نیروهای کارآزموده و متخصص در بخش‌های مختلف تولید، فروش و مدیریت

مشتری مداری شرکت اکوپلاس

فرقی نمی‌کند که به چه نوع کاری مشغول هستید یا در کجای این کره زمین در حال فعالیت هستید. مشتری مداری و ارتباط صحیح با مشتری، مهم‌ترین مورد در زمینه تولید و بیزینس است. هر مجموعه نوپا و کوچکی با مشتری مداری درست می‌تواند به مرتبه‌ها و مقام‌های بزرگی دست پیدا کند. در مقابل بزرگترین شرکت‌ها هم با بی توجهی به خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریان خود می‌تواند با چشم به هم زدنی از بین برود.

شرکت اکوپلاس در راستای اهمیت بسیار مشتری مداری، مجموعه‌ای را ایجاد کرده است، تحت عنوان شرکت کارا نفت ایرانیان. وظیفه شرکت کارا نفت ایرانیان، پاسخگویی و ارائه خدمات مختلف به توزیع کنندگان و همچنین مصرف کنندگان محصولات تولیدی اکوپلاس می‌باشد. این شرکت، هم اکنون عهده دار بخش مشتریان و توزیع کنندگان محصولات شرکت و برند اکوپلاس می‌باشد، اما در آینده قرار است مسئولیت عرضه و پخش همه محصولات  این شرکت را به عهده بگیرد.

وجود چنین واحد و بخش مجزایی برای برای مشتریان عزیز، بیانگر این نکته است که شرکت اکوپلاس، به مبحث مشتری مداری اهمیت بسیاری قاعل است.

همکاری اکوپلاس با شرکت‌های معتبر

از گذشته باب بوده است که اگر می‌خواهی کسی را بشناسی با دوستان او همنشین شو! شاید کمی این حرف غیرعادی و عجیب به نظر برسد اما این ضرب المثل تنها شامل افراد نمی‌شود، بلکه در زمینه کار و فعالیت‌های کوچک و بزرگ اقتصادی، می‌توان یک مجموعه و برند را با همکاران و شرکای تجاری آن شناخت و با آن همکاری کرد. برند و شرکت بزرگ و محبوب اکوپلاس در افتخارات خود سابقه همکاری با شرکت‌های معتبر فولکس، لوکینی، سرکان را داشته است. اکوپلاس برای شرکت‌های نام برده شده محصولات بسیاری را تولید کرده است.

شرکت اکوپلاس همیشه سعی دارد تا همه نیاز یک جامع را برطرف کند. سبد کالایی این شرکت اکنون دارای تنوع مطلوب و قابل قبولی می‌باشد. محصولات متنوع تولیدی توسط این مجموعه عبارت است از:

  • انواع محصولات بنزینی
  • انواع محصولات دیزلی
  • انواع محصولات برای گیربکس‌های دستی
  • انواع محصولات برای گیربکس‌های اتومات
  • انواع روغن‌های مورد استفاده در صنعت
  • انواع روانسازهای مورد استفاده برای مصارف گوناگون

تولیدات و محصولات شرکت اکوپلاس شامل انواع روانکارها و افزودنی‌های خودرو‌های داخلی و خارجی می‌شود، از این محصولات می‌توان به روغن موتور‌های دیزلی و بنزینی، روغن گیربکس خودرو‌های دنده دستی و اتومات، روغن ترمز، روغن فرمان، گریس، انواع روغن‌های ماشین آلات کشاورزی و ساختمانی اشاره کرد.

کلام آخر

همانطور که آگاه هستید، محبوبیت و فروش شرکت و برند اکوپلاس و محصولات با کیفیت آن، روز به روز در حال افزایش چند برابری است. بدون شک محبوبیت بسیار این شرکت و برند و محصولات آن، مدیوت زحمات و کوشش افراد و مدیران بسیاری است. چیزی که برند اکوپلاس همیشه آن را هدف خود قرار داده، حفظ کیفیت بالای محصولات خود، حتی در شرایط بد فروش و اقتصادی است. از آنجایی که همیشه تعدادی هستند که سعی می‌کنند از نام برندهای محبوب و معتبر سوء‌استفاده کنند. پیشنهاد می‌کنیم، انواع محصولات اعم از روغن موتور، روغن گیربکس، ضدیخ و سایر محصولات اکوپلاس را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید.

اگر سلامت و عمر قطعات خودرو شما برایتان مهم است، حتما در انتخاب برند و فروشنده خود بسیار دقت کنید و به هر فروشنده ای اعتماد نکنید.

مجموعه و وبسایت حافظ‌کار همیشه آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. اگر در انتخاب و خرید محصولی مشکل یا سوالی دارید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.